right_side

joi, 26 martie 2009

details...

...si de aici..NIMIC....

pentru mine...totul face o statie in gara asta...fara nume...

am facut destule..si e poate singurul lucru care ma consoleaza acum...

Te iubesc...

[ sa te iubesc a insemnat sa capat energie alaturi de tine cat pentru o viata si sa o manifest in cele mai nebanuite modalitati, sa te iubesc a insemnat sa-ti sarut buzele pictate cu miere si sa simt cum fiori puternici imi strabat corpul, sa te iubesc a insemnat sa numar cei 18.758 de pupici pe care i-am primit si sa le construiesc un loc al lor unde ar fi putut mereu poposi, sa te iubesc a insemnat sa furi pana si visele mele, sa te iubesc a insemnat sa te sarut atunci cand luminile din patinoar se stingeau si toti copiii ne priveau...banuind probabil trairile noastre copilaresti, sa te iubesc a insemnat sa astept nestiind ce, avand incredere in tine chiar si atunci cand unele situatii demonstrau contrar, sa te iubesc a insemnat sa ma maturizez, sa te iubesc a insemnat sa trec peste minutul 45 si sa-mi restrang toate trairile pentru a sti ce va urma, sa te iubesc a insemnat atat de mult..numai ca, acum totul a reatins banalul stadiu de nimic..that's all] NU MERITI;)

..stii asta mult mai bine ca mine:D:D:D 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu