right_side

marți, 23 septembrie 2008

Cum ar fi daca?

http://www.youtube.com/watch?v=tFFkFPs5wA8&feature=related

Timpul n-ar trece atat de repede, daca am sti sa pretuim fiecare moment din viata noastra,si daca am uita momentele mai putin placute ,si daca ne-am gandi numai la ce a fost frumos in viata frumos?Daca am sti sa zambim si sa nu lasam nimic sa ne intristeze poate viata nu ar mai fi atat de monotona si vom simti ca toti sunt de partea noastra. Trebuie sa stim sa intoarcem spatele lumii in momentul in care avem impresia ca nimeni nu ne sprijina .E bine sa stim sa atragem marinari in docurile noastre si nu sa calotorim ca niste barci fara lopeti pentru ca mai devreme sau mai tarziu vom avea nevoie de ajutorul lor.Daca am sti sa nu plangem, daca am constientiza faptul ca lacrimile noastre sunt nepretuite ,desi ele spala, la un moment dat ele vor cadea inauntru si se vor topi.Daca cineva ar merita lacrimile tale acela ai fi tu insuti! Si totusi daca… e inca o simpla afirmatie pentru ca nu stim sa o facem certitudine.De vom reusi vreodata sa facem acest pas ne vom da seama ca nu e nevoie sa fii inger sa poti sa fii fericit .E nevoie doar de ambitie si nu de forte miraculoase.Trebuie sa crezi si intr-o zi vei simti ca minunea are loc .Nu trebuie sa o cauti necontenit ci trebuie sa privesti adanc in suflet si-ti vei da seama ca minunea e in tine .Esti chiar tu ! -

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu