right_side

marți, 23 septembrie 2008

...vacarm...tacere

dupa ce atatea evenimente neplacute mi-au tulburat sufletul si mintea ma intreb de ce D-zeu trebuie sa fie atat de nedrept…De ce trebuie sa primim putin si sa inapoiem inzecit? Totul e atat de vag in mintea mea nu mi-as putea imagina cum as putea sa ma despart de cei la care tin cel mai mult…ca odata totul va cadea in jurul meu si cei care m-au ajutat cel mai mult imi sunt luati prea repede prea brusc, inevitabil…De ce trebuie sa trec prin incercarea asta? Nu pot sa fac fata gandului daramite evenimentului in sine… De ce nu putea ca totul sa ramana asa cum a fost intotdeauna ,de ce trebuie sa atingem bariere inimaginabile si apoi sa fii aruncat in gol sa fii lasat sa speri ca e vis, ca e o gluma ,ca nu ti se intampla tie…si apoi ceva inevitabil…caderea…care e cea mai dureroasa…Ce se intampla apoi? Nimic…TACERE…Doar cei puternici se ridica insa cu boli incurabile…cei slabi raman pe vecie acolo jos in intuneric…eu n-as putea nici sa ma ridic nu ma simt capabila sa trec si peste asta… Ahh!!! Ce simt acum ura pentru ca totul a trebuit sa se intample asa…ca sunt nedreptatita…dar sunt? Nu stiu… stiu doar ca nu pot sa ma despart de acea persoana gandindu-ma ca intr-o zi anodina ca oricare alta…va disparea se va epuiza…dintr-o data asa brusc inevitabil…VACARM…De ce ,de ce??? Urasc tot din jurul meu pentru voi !!! As muri daca as sti ca totul se opreste atunci ca totul redevine ce-a fost…Dar nu se poate…Vacarm, tacere sufete ratacite in pustiu pentru ca au ramas singure…E drept? Si daca toate sunt menite sa-mi consolideze temelia ?... temelie…de ce trebuie sa adaugam si aici incercari esuate ,dezamagiri ? oare nu sunt de ajuns cele de pana acum? Cuvine…cuvinte ma pierd printre ele si apoi tacere ,vacarm…nu pot sa ma mai gandesc la aceasta tragedie…ma seaca de putere de ganduri de mine de tot…trebuie sa alerg spre furtuna si…atat STOP!!!nimic mai mult nu e decat tacere, vacarm… Insa am invatat ca de fiecare data trebuie sa te desparti de cei dragi cu cuvinte calde…poate e ultima zi… Lacrimi,cuvinte,lacrimi,vacarm si …TACERE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu